Dziennik (nie)budowy, czyli rzecz o tym, jak się zmienia perspektywa, kiedy życiem człowieka rządzić zaczyna dwustuletni dom.

Wszystkie występujące w tej historii postacie są fikcyjne, a wszelkie podobieństwo osób, zdarzeń i miejsc-czysto przypadkowe.

poniedziałek, 14 maja 2012

Kryptoreklama.

Montujemy pierwsze warsztaty na naszym fabrycznym zapleczu.
Papercraftowe, jak to się ładnie mówi po polsku.

Także - REKLAMA (również w nienagannej polszczyźnie z klasycznymi i wszystko mówiącymi zwrotami typu "cardmaking" i "scrapbooking")...czai się TUTAJ.

Jeżeli los tego biednego domu (nie chodzi o nas) nie jest Wam obojętny - rozpowszechniajcie informację o warsztatach. Możecie też się na nie zapisać :)

p.s. To mój pierwszy post, ale jakże ważny :). Moja żona, Zofia nie zgadza się na publikację takich treści. A ja uważam, że jest w błędzie. Kolejny post (mój) będzie o cegiełce na rzecz odbudowy numeru 8 :)

On na Was liczy.


8 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    Wam i Ósemce!
    A jakieś zdjątko industrialnych klimatów, od wewnątrz, plisss

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia!Jutro może coś skrobnę to wstawię linka- szkoda,że tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli co: nastały ciche dni;)?
    Już wstawiłam info :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką znajomą jedną, pannę Dz., może się zapisze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna Dz. z Małżonką mają wjazd za free.

      Usuń
  5. No ja bardzo proszę Panią Żonę, żeby się nie upierała :D Bardzo dobrze, że post powstał- np. ja osobiście nie wiedziałam co robicie poza nr8, a tu proszę- nawet sklepik o którym nie wiedziałam! W tej dziedzinie to się Kochani trzeba reklamować, łamiąc swe opory. Pozdrawiam i kibicuję :)*

    OdpowiedzUsuń